Telefoni- og datatrafikk
Sist oppdatert: 30.11.2022
Avtaleperiode
5 april 2019 – 1 des. 2023
Leverandør
Telenor ASA
Avtalen omfatter
Avtalen med Telenor er Oslo kommunes sekundæravtale på telefonitjenester.
Dersom primærleverandøren ikke kan gi tilfredsstillende tjenester som dekker behovet, kan abonnement hos sekundærleverandøren vurderes. Virksomheten er forpliktet til å dokumentere vurderingen.
Avtalen skal dekke Oslo kommunes behov for telefonitjenester, herunder mobiltelefoni.
Oppfølging av avtale
Avtaleforvalter i UKE har systemoppfølging av avtalen. Dette innebærer oppfølging av merkantile bestemmelser som miljø og samfunnsansvar, fakturainnhold, prisjusteringer, eventuelle endringer i varesortiment, jevnlige samarbeidsmøter med leverandør, fortløpende dialog ved innmeldt avvik, med mer.
Bestillers ansvar for oppfølging
Alle som foretar bestillinger på avtalen må følge opp enkeltbestillinger. Dette innebærer oppfølging av priser, levering og fakturering. Eventuelle avvik fra betingelser meldes til avtaleforvalter som tar dette videre med leverandør.
Bestilling
Kontakt din IKT-hovedkontakt, som tar bestillingen via Telenors representant for abonnementet, Sander Berg:
E-post: support@techstep.no
Telefonnummer: 23 17 23 50, tast #2
Mobilpakker er satt sammen av et hovedabonnement og datapakke. Ved ny bestilling må det velges Bedrift Total og en Surfepakke med avtalepris.
Dokumenter
Prisliste (Excel)