Telefoni- og datatrafikk

Sist oppdatert: 30.11.2022

(Sekundæravtale)

Avtaleperiode

5 april 2019 – 1 des. 2023

Leverandør

Telenor ASA

Avtalen omfatter

Avtalen med Telenor er Oslo kommunes sekundæravtale på telefonitjenester.

Dersom primærleverandøren ikke kan gi tilfredsstillende tjenester som dekker behovet, kan abonnement hos sekundærleverandøren vurderes. Virksomheten er forpliktet til å dokumentere vurderingen. 

Avtalen skal dekke Oslo kommunes behov for telefonitjenester, herunder mobiltelefoni.

Oppfølging av avtale

Avtaleforvalter i UKE har systemoppfølging av avtalen. Dette innebærer oppfølging av merkantile bestemmelser som miljø og samfunnsansvar, fakturainnhold, prisjusteringer, eventuelle endringer i varesortiment, jevnlige samarbeidsmøter med leverandør, fortløpende dialog ved innmeldt avvik, med mer.

Bestillers ansvar for oppfølging

Alle som foretar bestillinger på avtalen må følge opp enkeltbestillinger. Dette innebærer oppfølging av priser, levering og fakturering. Eventuelle avvik fra betingelser meldes til avtaleforvalter som tar dette videre med leverandør.

Bestilling

Kontakt din IKT-hovedkontakt, som tar bestillingen via Telenors representant for abonnementet, Sander Berg:
E-post: support@techstep.no
Telefonnummer: 23 17 23 50, tast #2

Mobilpakker er satt sammen av et hovedabonnement og datapakke. Ved ny bestilling må det velges Bedrift Total og en Surfepakke med avtalepris. 

Dokumenter

Prisliste (Excel)

Avtaleforvalter UKE

Bår Frislid
Telefon
986 60 570
E-post
bar.frislid@uke.oslo.kommune.no

Følg oss på Workplace SAM/Samkjøpsavtaler UKE