Telefoni og datatrafikk
Sist oppdatert: 17.03.2023
Avtaleperiode
5.april 2019 – 31. oktober 2023
Leverandør
Telia Norge AS
Avtalen omfatter
Avtalen med Telia (Phonero) er Oslo kommunes primæravtale på telefonitjenester og er den som skal brukes.
Dersom primærleverandøren ikke kan gi tilfredsstillende tjenester som dekker behovet, kan abonnement hos sekundærleverandøren vurderes. Se vilkår for bruk av sekundæravtalen. Lenke til sekundæravtalen (URL).
Avtalen skal dekke Oslo kommunes behov for telefonitjenester, herunder mobiltelefoni og datatrafikk og IP-telefoni.
Merk at besøksregistreringssystem er inkludert i avtalen.
Mobilabonnementet inkluderer:
- Tale, SMS og MMS
- Datapakker på 1 GB, 5 GB, 25 GB, 50 GB, 100 GB, 200 GB og 300 GB
- Data rollover
Oppfølging av avtalen
Avtaleforvalter i UKE har systemoppfølging av avtalen. Dette innebærer oppfølging av merkantile bestemmelser som miljø og samfunnsansvar, fakturainnhold, prisjusteringer, eventuelle endringer i varesortiment, jevnlige samarbeidsmøter med leverandør, fortløpende dialog ved innmeldt avvik, med mer.
Bestillers ansvar for oppfølging
Alle som foretar bestillinger på avtalen må følge opp enkeltbestillinger. Dette innebærer oppfølging av priser, levering og fakturering. Eventuelle avvik fra betingelser meldes til avtaleforvalter som tar dette videre med leverandør
Dokumenter
Overføring til Phonero (Powerpoint)
Ofte stilte spørsmål ved overføring til Phonero (Word)
Rundskriv 142019 - Samkjøpsavtale for telefoni og datatrafikk (PDF)
Kravspesifikasjon (PDF)
Samkjøpsavtale (PDF)
Innendørsdekning i nye bygg - Phonero (PDF)
Innendørsdekning i nye bygg - Telia, Ice og Telenor (PDF)