Telefoni og datatrafikk

Sist oppdatert: 17.03.2023

(Primæravtale)

Avtaleperiode

5.april 2019 – 31. oktober 2023

Leverandør

Telia Norge AS

Avtalen omfatter

Avtalen med Telia (Phonero) er Oslo kommunes primæravtale på telefonitjenester og er den som skal brukes.

Dersom primærleverandøren ikke kan gi tilfredsstillende tjenester som dekker behovet, kan abonnement hos sekundærleverandøren vurderes. Se vilkår for bruk av sekundæravtalen. Lenke til sekundæravtalen (URL). 

Avtalen skal dekke Oslo kommunes behov for telefonitjenester, herunder mobiltelefoni og datatrafikk og IP-telefoni.

Merk at besøksregistreringssystem er inkludert i avtalen.

Mobilabonnementet inkluderer:

  • Tale, SMS og MMS
  • Datapakker på 1 GB, 5 GB, 25 GB, 50 GB, 100 GB, 200 GB og 300 GB
  • Data rollover

 

Oppfølging av avtalen

Avtaleforvalter i UKE har systemoppfølging av avtalen. Dette innebærer oppfølging av merkantile bestemmelser som miljø og samfunnsansvar, fakturainnhold, prisjusteringer, eventuelle endringer i varesortiment, jevnlige samarbeidsmøter med leverandør, fortløpende dialog ved innmeldt avvik, med mer.

Bestillers ansvar for oppfølging

Alle som foretar bestillinger på avtalen må følge opp enkeltbestillinger. Dette innebærer oppfølging av priser, levering og fakturering. Eventuelle avvik fra betingelser meldes til avtaleforvalter som tar dette videre med leverandør

Dokumenter

Overføring til Phonero (Powerpoint)
Ofte stilte spørsmål ved overføring til Phonero (Word)

Rundskriv 142019 - Samkjøpsavtale for telefoni og datatrafikk (PDF)
Kravspesifikasjon (PDF)
Samkjøpsavtale (PDF)

Innendørsdekning i nye bygg - Phonero (PDF)
Innendørsdekning i nye bygg - Telia, Ice og Telenor (PDF)

 

Avtaleforvalter UKE

Bår Frislid
Telefon
986 60 570
E-post
bar.frislid@uke.oslo.kommune.no

Følg oss på Workplace SAM/Samkjøpsavtaler UKE