Om GAT
Sist oppdatert: 25.03.2022
Systemet er todelt:
- MinGat gir ansatte god oversikt over eget arbeidsforhold og arbeidstid, fravær og ferie.
- MinGat leder gir leder mulighet til å godkjenne fravær og annet på flere typer enheter som mobil, nettbrett etc. Gat Prod gir ledere et godt beslutningsgrunnlag og oversikt over ulike typer ansatte fra dagarbeidere med fleksitid til turnusarbeidere.
MinGat
I MinGat kan du får god oversikt over eget arbeidsforhold, og kan også registrere forespørsler om fri og ekstra/overtid.
Last ned brukerveiledning (PPT).
GatGO APP
GatGo app gir de ansatte oversikt over egne vakter, oppgaver og annen relevant informasjon fra Gat. I tillegg gir løsningen muligheter for elektroniske forespørsler fra den enkelte ansatte til leder. Appen tilbyr mange av de samme funksjonene som de ansatte har i ansattportalen MinGat. Ansatte får blant annet oversikt over: Stemplinger, vaktbok, vakter, variabel lønn og fravær m.m
Gat Prod
I Gat Prod kan ledere håndtere ansattes forespørsler og planlegge arbeidstid.
Se brukerstøtte og manualer på intranettet til Helseetaten.