Kompass
Sist oppdatert: 26.02.2019
Kompass er et saksbehandlingsverktøy som strukturerer henvendelsene fra virksomhetene inn til Utviklings- og kompetanseetaten (UKE) og internt i etaten.
Verktøyet brukes til
- selvhjelp i form av brukerveiledninger
- IKT-henvendelser, som for eksempel feil på PC, printer eller telefon.
- bestille utstyr og tilgang. IT-utstyr bestilles av din nærmeste leder
- Saksbehandling innnenfor HR og lønn, samt andre forvaltningsområder.
For å få tilgang til Kompass trenger du e-postadresse i PRK.
I Kompass finner du blant annet en kategori som heter «Selvhjelp» der du finner brukerveiledninger.
Fordi vi ønsker at du hele tiden skal ha oppdatert informasjon er det ikke mulig å laste ned brukerveiledningene som PDF, men du kan dele linken til artiklene med dine kolleger.
Bruk søkefeltet for å søke etter det du leter etter, eller bla deg nedover i listen. Les denne artikkelen dersom du vil vite mer om hvordan du søker i portalen.
Opplæringsvideoer finner du her.