Flyttetjenester
Sist oppdatert: 20.03.2023
Avtaleperiode
Avtalen løper i 2 år fra 1. juli 2022, med opsjon på forlengelse av avtalen for inntil 1 + 1 år.
Avtalen er brukt opp.
Dette innebærer at det ikke lenger er mulig å bestille tjenester hos leverandør.
Ved behov for flyttetjenester, må virksomhetenanskaffe tjenesten selv etter gjeldende lover og forskrifter.
UKE vil komme med mer informasjon dersom tjenesten anskaffes på nytt.
Avtalen omfatter
UKE har inngått kontrakt med Flytteeksperten AS for å dekke Oslo kommunes desentraliserte behov for flyttetjenester innenfor kommunegrensene.
Avtalen skal muliggjøre større grad av ombruk av møbler og tilsvarende artikler internt i kommunen ved å dekke kommunes behov for demontering, flytting og montering av møbler og tilsvarende artikler på en kostnadseffektiv og miljøvennlig måte.
Leverandør
Flytteeksperten AS
Kontaktinformasjon leverandør
Henrik Halling
Telefon: 934 12 641
E-post: henrik@flytteeksperten.no
Bestillingsinformasjon
Flytteeksperten skal ta imot bestillinger løpende per e-post og per telefon.
E-post: UKE@flytteeksperten.no
Telefon: 93412641
Flytteeksperten AS garanterer å kunne starte avtalte tjenester på kort varsel (24 timer). Arbeid som blir bestilt må påbegynnes snarest, og senest innen en uke dersom ikke annet blir skriftlig avtalt.
Med mindre annet er avtalt ved bestilling av det enkelte oppdrag i rammeavtalen, skal oppdraget gjennomføres med rimelig fremdrift og uten unødvendige avbrudd.
Leverandøren skal snarest etter bestilling gi oppdragsgiver en skriftlig ordrebekreftelse som skal inneholde et prisoverslag for oppdraget.
Oppfølging av avtale
UKE har ansvar for systemoppfølging av avtalen. Dette innebærer oppfølging av merkantile bestemmelser som miljø og samfunnsansvar, fakturainnhold, prisjusteringer, eventuelle endringer i varesortiment, jevnlige samarbeidsmøter med leverandør, fortløpende dialog ved innmeldt avvik med mer. Den enkelte virksomhet har ansvar for å følge opp egne bestillinger, se utfyllende beskrivelse under.
Bestillers ansvar for oppfølging
Alle som bruker samkjøpsavtalen må sørge for å ha gode rutiner for oppfølging av sine avropsavtaler. Det er utarbeidet et eget system for oppfølging, hvor bestillers ansvar fremgår.
Alle som foretar bestillinger på avtalen må følge opp enkeltbestillinger dette innebærer oppfølging av priser, levering og fakturering. Eventuelle avvik fra betingelser meldes til avtaleforvalter som tar dette videre med leverandør.
Miljø- og samfunnsansvar
Flytteeksperten AS garanterer at han i hele kontraktsperioden oppfyller avtalens miljøkrav, samt den til enhver tid gjeldende miljølovgivning. Tilsvarende bestemmelse gjelder for eventuelle underleverandører.
Leverandør skal arbeide aktivt for å minske miljøbelastningen ved oppfyllelse av avtalen, og forplikter seg til enhver tid å ha en returordning i henhold til gjeldende offentlige bestemmelser og forskrifter.
Dokumenter
Samkjøpsavtale (PDF)
Kravspesifikasjon (PDF)
Prisliste (Word)
Bestillingsskjema (Word)
Rundskriv (PDF)