Møbler og inventar til kontor, skole og institusjon

Sist oppdatert: 09.03.2023

Avtaleperiode

8.oktober 2019 - 7.oktober 2023

Avtalen omfatter

Det er inngått rammeavtale med tre leverandører for kjøp av møbler og inventar til kontor, skole og institusjon, herunder også kjøp av innvendig solavskjerming. 

Leverandørene er rangert i denne rekkefølgen
Input interiör EFG Norway AS
Kinnarps AS
Rom for flere Oslo AS, leverandøren er kjøpt opp av Input interiör EFG Norway AS
Informasjon om oppkjøp (PDF)

Priser og avtalesortiment

Prisene for utvalgte produkter fremgår av pris- og produktoversikt fra hver leverandør (nederst på siden).

Kommunens virksomheter har også tilgang på hele produktutvalget innen for ovenstående avtaleområde hos de valgte leverandører. Prisene på øvrige produkter skal bygges opp på samme måte som i pris- og produktoversikten. Det innebærer at leverandøren maksimalt skal beregne seg tilsvarende fortjeneste for disse produkter.

Avtalen omfatter ikke

Unntatt fra avtaleområdet er institusjonssenger, madrasser og nattbord, møbler og inventar til barnehager samt brukte møbler.

Opsjon på avtalen

Det er opsjon på kjøp av møbler som designes og produseres spesifikk for å løse et bestemt behov/funksjon hos kommunens virksomheter. Virksomhetene er ikke forpliktet til å anvende leverandøren(e) ved kjøp av spesialdesignet/-produserte møbeltyper.

Miljø

Oslo kommune ønsker mulighet til å anskaffe møbler som kan redusere miljø- og klimabelastning i et livsløpsperspektiv. Begge leverandørene kan av den grunn  levere møbler med miljømerke og/eller miljødeklarasjoner (EPD).

Det oppfordres til at alle virksomheter etterspør miljømerke og/eller miljødeklarasjoner (EPD) der det er mulig.

Ved behov kontakt e-post: anskaffelser@uke.oslo.kommune.no for nærmere veiledning vedrørende miljøbelastningen.

Bestillingsinformasjon

På oppdrag med verdi under NOK 200 000 eks. mva. skal virksomhetene benytte Input interiör EFG Norway AS. Dersom de ikke kan oppfylle kontraktsvilkårene i rammeavtalen, skal virksomhetene benytte til Kinnarps AS.

Alle oppdrag som estimeres til over NOK 200 000 eks mva skal avgjøres ved minikonkurranse igjennom konkurransegjennomføringsverktøyet (KGV) mellom de to leverandørene på avtalen.

NB! For sykehjemsetaten er grensen for oppdragsverdien NOK 100 000 eks. mva.

Konkurransegjennomføringsverktøy KGV (KON)

Virksomhetene i Oslo kommune kan gjennomføre minikonkurransene selv i konkurransegjennomføringsverktøyet KGV (KON).Ta kontakt med Konsulentteamet for bistand til anskaffelser i Utviklings- og kompetanseetaten (UKE) dersom  virksomheten ikke har tilgang til KGV eller ønsker å kjøre minikonkurranse selv.

Minikonkurransene skal gjennomføres i KGV (KON). Tilgang til å gjennomføre minikonkurranser fås ved henvendelse til avtaleforvalter eller ved å sende epost til sam.intranett@uke.oslo.kommune.no.

Leverandører

Input interior Norway AS
Postboks: 4154 Sjølyst
N-0217 OSLO
Telefon: 21 02 35 00
Send e-post til oslo@inputinterior.no

Kinnarps AS
Grinidammen 4
1359 Eiksmarka
Postboks 93
1332 Østerås
Telefon: 67 16 71 00
Send e-post til  firmapost@kinnarps.no

Leverandørinformasjon

Input Interior Norway AS

Showroom kontaktinformasjon for besøk

Navn Marie Widerøe Greibrokk
Send e-post til: marie.wideroe@inputinterior.no
Telefon 926 66 416

Navn Maria Azora Udø
Send e-post til maria.azora.udo@inputinterior.no 
Telefon 913 47 239

Navn Ingeborg Thomassen
Send e-post til ingeborg.thomassen@inputinterior.no
Telefon 948 85 028

Salgssupport produktområde skole

Navn Marie Widerøe Greibrokk: 
Send e-post til marie.wideroe@inputinterior.no
Telefon: 926 66 416

Salgssupport produktområde kontor og institusjon:

Navn Maria Azora Udø
Send e-post til maria.azora.udo@inputinterior.no 
Telefon: 913 47 239

Kontaktperson for minikonkurranser

Navn Jonas Bergum
Send e-post til jonas.bergum@inputinterior.no
Telefon: 977 36 305

Kinnarps

Institusjon og helse
Navn Torill Solberg
Telefon: 959 68 527
Send e-post til torill.solberg@kinnarps.no

Undervisning og skole
Navn Aase Marie Sletten
Telefon: 907 44 204
Send e-post til aase.marie.sletten@kinnarps.no

Kontor
Navn Anita Troppen
Telefon: 481 45 193
Send e-post: Anita.Troppen@kinnarps.no

Dokumenter

Rundskriv (PDF)
Samkjøpsavtale Input (PDF)
Standard kontraktsvilkår Input (PDF)
Pris- og produktoversikt Input (Excel)
Produktbeskrivelse belysning Input (PDF)
Produktbeskrivelse stoler Input (PDF)
Produktbeskrivelse bord Input (PDF)
Produktbeskrivelse oppbevaring Input (PDF)
Produktbeskrivelse opphodsrom Input (PDF)
Produktbeskrivelse solavskjerming Input (PDF)
 

Samkjøpsavtale Kinnarps AS (PDF)
Standard kontraktsvilkår Kinnarps (PDF)
Pris- og produktoversikt Kinnarps (Excel)

Dokumenter til KGV

Brukerveiledning for registrering (PDF)
Veiledning for gjennomføring av minikonkurranse (PDF)
Tilbudsinnbydelse møbler (Word)
Mal for pris- og produktoversikt møbler (Excel)
Overtagelsesprotokoll møbler (Word)
Avropskontrakt møbler (Word)

 

Avtaleforvalter i UKE
Marianne Clausen
Telefon
971 64 714
E-post
Følg oss på Workplace SAM/Samkjøpsavtaler UKE