Reparasjonstjenester el-sykkelbatterier

Sist oppdatert: 12.12.2022

Avtaleperiode

30. mai 2022 – 30. mai 2024, med mulighet for opsjon i 1 + 1 år.

Avtalen omfatter

Leverandør skal motta, undersøke, og ved behov og mulighet reparere/fornye el-sykkelbatterier som er i bruk av Oslo kommune. 

Oslo kommune kjøpte 750 el-sykler mellom 2017 og 2021, og forventer å øke antallet sykler i fremtiden. Mange sykler har vært lite brukt siden mars 2020 grunnet nedstengninger i forbindelse med Covid-19 pandemien, og det antas at flere batterier har fått redusert kapasitet eller lignende som følge av lite bruk. Følgelig forventes behov for verkstedtjenester knyttet til el-sykkelbatterier i 2022, fulgt av et jevnt behov for slike tjenester i avtaleperioden.

Leverandør

Battkomp AS

Kontaktinformasjon leverandør 

Kontaktperson: Greg Marton
Telefonnummer: 967 20 036
E-post: greg@battkomp.no

Bestillingsinformasjon

Battkomp AS tar imot bestillinger løpende per e-post. Bestiller skal sende utfylt avropsskjema til samkjøpsavtalens kontaktperson. Leverandøren skal også være tilgjengelig for henvendelser på telefon mellom kl. 13:00 – 16:00.

Arbeid som blir bestilt må påbegynnes snarest, og senest 2 uker etter at avropsskjema er mottatt, dersom ikke annet blir skriftlig avtalt.

Timepris: 950,- NOK eks mva
Påslag på innkjøpspris for varer: 0 %

Tjenester Battkomp AS skal utføre:

Diagnostisering av brukte batterier
Utskifting av enkelte celler i batteripakker, dette inkluderer en kost/nytte vurdering som gis bestiller i forkant av jobben, og eventuelle løsninger med brukte, kvalitetskontrollerte celler
Forbedre kapasitet til batterier med redusert kapasitet
Alle batterier som repareres leveres med 12 måneders garanti
All elektronisk utstyr som ikke kan settes i gang til ombruk, skal gjenvinnes

Oppfølging av avtale 

UKE har ansvar for systemoppfølging av avtalen. Dette innebærer oppfølging av merkantile bestemmelser som miljø og samfunnsansvar, fakturainnhold, prisjusteringer, eventuelle endringer i varesortiment, jevnlige samarbeidsmøter med leverandør, fortløpende dialog ved innmeldt avvik med mer. Den enkelte virksomhet har ansvar for å følge opp egne bestillinger, se utfyllende beskrivelse under. 

Bestillers ansvar for oppfølging 

Alle som bruker samkjøpsavtalen må sørge for å ha gode rutiner for oppfølging av sine avropsavtaler. Det er utarbeidet et eget system for oppfølging, hvor bestillers ansvar fremgår. 

Alle som foretar bestillinger på avtalen må følge opp enkeltbestillinger dette innebærer oppfølging av priser, levering og fakturering. Eventuelle avvik fra betingelser meldes til avtaleforvalter som tar dette videre med leverandør. 

Miljø- og samfunnsansvar

Battkomp AS garanterer å oppfylle avtalens miljøkrav i hele kontraktsperioden, samt den til enhver tid gjeldende miljølovgivning. Leverandøren og eventuelle underleverandører skal respektere grunnleggendemenneskerettigheter, arbeidstakerrettigheter og andre relevante folkerettslige forpliktelser.

Dokumenter 

Rundskriv (PDF)
Avropsskjema (word)
Samkjøpsavtale (word)
Kravspesifikasjon (word)
Bestillingsskjema for reparasjon av el-sykkelbatterier (word)
 

Avtaleforvalter UKE

Oscar Brito
Telefon
406 21 675